sobota, 21 kwietnia 2012

po długiej przerwie

Dosyć dawno nic nie pisałam. W moim życiu nastąpiło dużo, bardzo dużo zmian. Przyjęłam na swoje barki dodatkowy bagaż doświadczeń, ale chyba w końcu nauczyłam się wyciągać wnioski z błędów, które pochopnie popełniałam. Niestety po raz kolejny niektórzy ludzie na których bardzo liczyłam zawiedli, ale to nic, bo przekonałam się na kogo tak na prawdę mogę liczyć.I chyba właśnie o to w tym wszystkim chodzi. Cieszę się, że zawsze mam przy sobie kogoś, kto wesprze mnie w trudnych sytuacjach i pomoże podjąć ważne decyzje. Powiedzenie 'jeśli masz miękkie serce musisz mieć twardą dupę' okazało się strzałem w dziesiątkę. Niestety albo stety jestem wrażliwcem i nigdy nie chciałam krzywdzić ludzi, ale nie zawsze jest to obustronne. Tak już zostanie :) Cieszę się przeogromnie, że robi się coraz cieplej i życie nabrało barw. Niewiarygodne jest to w jakim stopniu pogoda może wpłynąć na samopoczucie :)



12 komentarzy:

  1. ale piękne zdjęcia <3

    ja wciąż nie wyciągam wniosków i wciąż popełniam te same błędy ;\

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 wróciłaś. <3 kocham twoje zdjecia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękna i fotogeniczna , dasz rade pamiętaj przyjaciele to wrogowie

      Usuń
    2. dziękuję!! :). Masz rację, przyjaciele mogą być największymi wrogami, biorąc pod uwagę to, że wiedzą o nas najwięcej

      Usuń
  3. Czasem ludzie niestety wyczuwają, że jesteśmy skłonni poświęcić dla nich wszystko, wykorzystują to i ranią jak cholera, ale wiesz, czasem dobrze jest mieć jakąś świadomość, że zrobiłaś coś dobrego ;)


    Genialne zdjęcia! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. You look fabulous :) Lovely set :) Great job :) <3<3

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!
    Kevin
    kevincollins1012@gmail.com

    OdpowiedzUsuń