wtorek, 10 maja 2011

helplessness

Aww, jest genialnie. Trzynastego w piątek mam maturę ustną z polskiego, a nie mam jeszcze gotowej prezentacji <3. Zamiast wziąć się do roboty zajmuję się głupotami zamiast wreszcie zrobić coś konstruktywnego. Chciałbym podjąć jakieś działanie, zrobić coś dla siebie, coś co pomogłoby mi się odnaleźć. Czuję, że przegrywam życie. Nieistotne. Ale skoro już zajmuję się głupstwami wrzucę dziś kilka zdjęć swojej brzydkiej japy, a co tam.








Plus piosenka, która towarzyszyła mi przez cały dzień :
http://www.youtube.com/watch?v=sAebYQgy4n4

4 komentarze:

  1. cudowny typ urody !

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo:) miło mi to słyszeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś ładna :) na tobie wszystko wyglada ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy, Paulitta piszą samą prawdę! Przejrzałam cały Twój blog i na każdym zdjęciu wyglądasz tak świetnie... ja niestety nie jestem fotogeniczna :(
    Poza tym masz przepiękne wręcz, duże brązowe oczy *.* i mimo że Twoje włosy mogą Ci się mniej podobać (z wiadomych Tobie przyczyn) to urodą nadrabiasz :))
    :*
    obserwuję =)

    OdpowiedzUsuń